Pujada a Sant Bartomeu 2022

Presentació

Com cada any, el 26 de Desembre, el Moto Club l’Ametlla organitza la Pujada a Sant Bartomeu. La pujada consisteix en trobar-nos tots a la plaça de l’Ajuntament de l’Ametlla i pujar fins a l’ermita de Sant Bartomeu, on hi haurà foc preparat perquè cadascú es faci el seu esmorzar.

En l’edició d’aquest any es permetràn tot tipus de motos i es oberta a qualsevol edat. Volem que sigui un dia per gaudir de les motos i un bon esmorzar en família i no volem deixar fora a ningú.

Per fer possible això, s’haurà de fer una inscripció el mateix dia a la mateixa plaça i fer un pagament de 3 euros per cubrir els costos d’assegurança. Opcionalment, podràs comprar merxandising del Moto Club l’Ametlla i colaborar a que aquesta entitat pugui seguint organitzant events.

Inscripcions aquí

Horaris

HoraQue farem i a on?
8:30 Inici de les inscripcions a la plaça de l’Ajuntament.
Preu:
– 3 euros per Assegurança obligatòria
9:30Final de les inscripcions. Tota persona no inscrita no podrà pujar a Sant Bartomeu amb la resta de participants en càpsula, ja que no gaudirà de l’assegurança d’accidents obligatòria.
9:30Sortida cap a Sant Bartomeu, encapsulats per la Policia Local, Protecció civil i el Moto Club l’Ametlla.
10:00Arribada a Sant Bartomeu. Temps per gaudir i esmorzar.
11:30Sortida cap a la plaça de l’Ajuntament
12:00Arribada a la plaça. Inici dels sortejos dels lots de nadal, cascs, merchandising motoclub…